Ledig!!

Hej hopp! 

Cia här och välkomen till vår blogg får man väl säga.

Jag är ledig idag och gör absolut INGENTING. skönt skulle kanske någon säga men nää det är faktiskt ganska tråkigt. vaknade såklart kl halv sju imorse (den tid då vi vanligtvis hoppar upp ur sängen pigga och glada).. ironiskt nog var jag riktigt pigg och första tanken som slog mig var "nej, här kan jag ju inte ligga, upp och mocka med dig." men efter ett par minuter somnade jag om för att sedan vakna tio minuter senare. så höll det på en timma tills jag vid halv åtta bestämde mig för att gå upp. först då upptäckte jag hur trött jag var och somnade om.. sov till halv elva och sen var begäret för stort. var tvungen att gå ut till ridbanan och se på när Anna red finaste Dicta. gick runt i hagarna och klappade lite och sen små fixade i stallet, plockade av lite täcken osv. som sagt: detta är inget jobb, det är en starkt beroende framkallande hobby..

iaf så nu sitter vi här, Anna har lunch och ska snart ut igen och rida lilla goa Sheraton. Jag vet inte alls vad jag ska göra men vårt lilla kryp in behöver defenitivt städas. hamnar nog på mitt bord...

see u later, dags att kolla på project runway!!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0