avsittning.

Igår gjorde jag min första ofrivilliga avsittning på Forsgård. Har inte fallit av på över ett halvår, så det var nog på tiden.. 4-åriga Dante fick den äran, vägrade gå upp mot ridhuset för att sedan fortsätta ut i skogen, så stillastående drar han på en fruktansvärt oväntad megakatapult så jag flyget som en pollevante. Har lite ont i rumpen faktiskt, men det är inget inte lite hästliniment kan fixa tack och lov :) (Och nej mamma, jag har inte gjort illa mig allvarligt, knappt alls). Tycker nästan det är värt en eloge, sitter på så mkt olika hästar, unghästar och hingstar att det är lite av en bedrift att inte fallit av någon av de förrän nu, efter ½ år. Men så idag har Elin ridit de tre hästar vi skulle rida, och jag har gjort lite annat stallarbete, städat och myst lite med Cagancho ;)

Nu blir det pizza, sen One Tree Hill, Gossip Girl och kanske Vem kan slå Filip och Fredrik. Alternativt går jag och lägger mig, Jenny har kvällsfodrningen ikväll så. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Gun Melinder

Woops! Så kan det gå! Bra att du inte gjorde dej mera illa. Just nu är väl kanske "svin" farligare än häst. Gå och vaccinera dej mot svin. Mot häst hjälper inget vaccin . Sys vi i Globen?

2009-11-08 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0