dålig update!

Det är lite dålig update nu, vi vet.. Cia och Niklas har kommit hem från Polen iaf, hästarna har varit duktiga! Så.. DET BLIR GLOBEN NÄSTA HELG !! :D Anna åker och tar med sig Jacson och Cyklon. Lycka! Igår var Cia ledig, och det var ett jäkla väder att jobba i, sprciellt själv. På eftermiddagen började det regna något så grymt, sen kom blåsten och gjorde inte saken bättre. Strömmen gick, måttlige skoj när an ska in med leriga unghästar i spolspiltan som då blev kolsvart. Men det gick bra ändå. Red Caco, Sheraton och Cagancho på banan, alla tre var rätt fina! Cagancho var lite busig, men det brukar han vara. Då vet man att hästen är frisk och mår bra :) Var supertaggad i skogen i måndags, ojoj. Idag är det iaf min tur att vara ledig, ska nog åka en sväng till Fia i Lund, hon som jobbade här när jag började. Blir lite lunch, och kanske en sväng på Novalund. Måste börja fundera ut julklappar snart, sånt är så svårt !! Jag vet iaf vad jag önskar mig - Cagancho ;) Någon som vill sponsra ? Haha.

Mer uppdatering senare, nu ska jag duscha så jag kommer iväg någon gång. Puss hej !

Kommentarer
Postat av: MammaG

Härligt! Då ses vi på Globen!/ MammaG

2009-11-20 @ 22:37:02
Postat av: Hanna

Härligt med Globen! :)

2009-11-21 @ 20:24:28
URL: http://hannasvedlundstahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0