första gången är speciell..

Det är ett tag sen nu, vi vet. Hur som helst, vi har fått hem två nya hästar. Dante, 4-årig valack och Ambra, 4-årigt sto. Anisolde och Akarla har åkt hem till CC Stud i Stockholm för att vila några veckor. Sen är det nog inte så mycket mer.. Just ja, Cia och Niklas åkte till Leszno, Polen, imorse kl 05.15, blir borta denna helg och nästa. Nästan två veckor utan Cia, hur ska det gå? Måttligt skoj att man fyller år den 14, och Cia fortfarande inte kommit hem!! Fast och andra sidan var jag i Belgien när hon fyllde år, så det får ses som lite payback!

Ambra har varit hos oss sedan förar helgen, och vi har longerat henne lite eftersom hon kom direkt från betet. Igår slängde vi upp Elin, som fick prova trava lite på linan, och idag var det min tur. Travade på linan, sedan utan lina, Ambra var jätteduktig! Sedan provade vi en liten galopp också, fortfarande utan lina. Gick kalasbra, hon är så duktig vår lilla Ambra! :) Det var riktigt skoj!

Nu ska vi äta klart vår lunch, sedan ut och rida Architecht och Sheraton. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Gun Melinder

Puss och kram på dej själv.

2009-11-05 @ 23:36:30
Postat av: Jennifer

Annna! jag saknar er jättejättemycket!! Träffade Jenny och Niklas lite när de var nere i karlshamn men inte dig! men jag pratade med Jenny och hon sa att jag självklart skulle komma och hälsa på vi skulle bara komma överrens om när de passar :)de låter som att ni har de kanon, fortsätt i de spåren! ha de jättemegabra, kramkram.

2009-11-08 @ 14:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0