Globen baby!!

Nu är vi på väg mot Globen International Horse Show. Ofattbart, men riktigt skoj! Åkte kl 6 imorse, måste vara framme med hästarna innan kl 13 idag, så det blev en tidig morgon. Har sovit lite mellan 7 och 8, men det är svinkallt i lastbilen så jag vaknade ganska fort. Nu är tjocksockarna på, och överväger att slänga på mig jackan också. Dumt att förvärra förkylningen som äntligen börjar ge med sig. Har dock halva apoteket i förkylningsmediciner med mig upp ;D haha! Ganska skönt att bara ha två hästar med sig, Cyklon och Jacson. Ska även bo på hotell, NICE! Dela rum med 2-3 andra hästskötare, men det blir bara skoj :) Hotellfrukost, beställa väckning, skön säng, svensk TV (vi  har bara holländsk TV i lastbilen..) och sånt skoj.

Nu dör snart batteriet på datorn, så jag ska fatta mig kort. Senaste tiden har inte hänt så mkt spännande. Jobbade själv igår, Cia var fri. Badade Globen-hästarna, red Architecht och Cagancho, packade det sista osv. En av hingstarna reste sig på väg till skritten och slog över, det var mindre skoj, men han gjorde tack och lov inte illa sig :) Slet halvt sönder min hand känns det som, men det är bara långfingret som är lite ömt :/ men inget som inte lite hästliniment kan fixa, som vanligt ;) hehe.

Hej på ett tag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0