Vinst i Globen!!

Jacson är ju en jäkla stjärna!! Vad gör hon inte än går in och sätter en kanonfin runda, och VINNER fredagens 145-klass!! :D Gick med henne utanför framhoppningen, så säger Rebecka "Grattis" och jag fattar nada. Då visar det sig att hon fortfarande är i ledningen, och det är typ tre hästar kvar som ska hoppa.. Jaja, tänkte jag och gick vidare. Sen kom de med vinsttäcke, blommor och rosett, och en påse med lite fina saker i :) Slog självaste Rolf-Göran med Casall med nästan en hel sekund. Det mina vänner, det är inte dåligt gjort! Chamonix och Helena Persson segrade ju över Jacson på SM i Hammarö i Augusti (Helena/Chamonix tog guld, Niklas/Jacson tog silver), men i detta mötet segrade Jacson. Riktigt skön känsla att vinna i Globen måste jag säga! Då gör det inte så mkt att man inte kommer från stallet förrän klockan är 00.30 ;)

Nu blir det sängen, imorgon får hästarna bara trimmas melllan 07.15- 08.15. Suck.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0